Kaupan Ääni

Kaupan Ääni on Audience First´n ylläpitämä äänimainontajärjestelmä, joka toistaa valittua taustaohjelmaa sekä järjestelmään tuotettuja ja ajastettuja äänimainoksia myymälän keskusradiolaitteiston kautta. Äänimainokset toistuvat taustaohjelmaa kovemmalla äänenpaineella ja kuuluvat samanaikaisesti kaikkialla myymälässä.

Tähän saakka tämä kaikkein tehokkain mediatila on ollut varattuna ainoastaan kunkin myymälän tai kauppaketjun omien mainosten toistoon. Nyt voimme tarjota sen myös koti- ja ulkomaisten tavarantoimittajien brändimainontaan.

Äänimainonta

Ostopäätökset tehdään vasta ostopaikalla.

Myymälän sisällä toistettava äänimainonta tavoittaa ostavan asiakkaan juuri oikealla hetkellä, kun ostopäätöstä ollaan tekemässä.

Myymälän äänimainonta tavoittaa jokaisen myymälässä olijan samanaikaisesti.  Kuluttaja ei voi sulkea korviaan viestiltäsi!

Tuotamme myymäläympäristöön suunnitellun äänimainoksen, joka kuulostaa juuri sinun tuotteeltasi ja brändiltäsi. Tavoitat ääniviestillä haluamasi kohderyhmän valitsemassasi myymälässä.  Voit myös käyttää jo olemassa olevaa ääniviestiäsi, mikäli niin haluat.

Viestisi kuuluu valitsemissasi myymälöissä kaksi kertaa tunnissa, tavoittaen myymälöiden kaikki asiakkaat samanaikaisesti. Kampanjajaksot toteutuvat varmasti tilauksesi mukaisesti, jopa minuutin tarkkuudella. Tämä mahdollistaa myös panimo- ja muun alkoholimainonnan myymälän sisällä.

Vaikuttava media

Kuluttajan mielenkiinnosta liikepaikalla käydään kovaa kilpailua eri brändin kesken. Kun tuotteesi brändimainonnan ketju on katkeamaton viimeiseen ja tärkeimpään pisteeseen, eli liikepaikalle saakka, on tuotteesi vahvoilla lopullista ostopäätöstä tehtäessä. Ääni on nopea, muuntautumiskykyinen, edullinen sekä jokaiselle kuluttajalle subjektiivinen.

Tutkittua tehoa!

Kun liikepaikalla soitettiin testiviikon aikana kohderyhmälle valittua musiikkia sekä kohderyhmälle suunnattua tuotekohtaista äänimainontaa, miesten vaatetuksen myynti nousi 280% ja juomien 146% mainoksettomaan vertailuviikkoon verrattuna!

Kun liikepaikan kenkähyllyn päätyyn asetettiin kahdet saman hintaluokan ja eri merkkiset miesten kengät sekä tehtiin toisesta brändistä äänimainos, kohosi äänimainontatukea saaneen kenkäbrändin myynti äänimainospäivänä kolminkertaiseksi verrattuna mainoksettomaan päivään!